Poniżej znajduje się procedura gwarancyjna Solectric.pl.
Jeśli Twój produkt zakupiony w naszej firmie został uszkodzony i nie minęły 2 lata od jego zakupu możesz skorzystać z gwarancji.
Aby zgłosić produkt na gwarancję należy:
- Skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i opisać problem z urządzeniem:
Mail: info@solectric.pl / Tel: +48 722 797 000 ( PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK, 09:00 – 17:00) - Po odpowiedzi na zgłoszenie, zostanie nadany numer naprawy (RMA) oraz przesłany zostanie adres serwisu, na jaki należy odesłać urządzenie.
- Do środka przesyłki z urządzeniem należy dołączyć nadany numer RMA, dowód zakupu (faktura/paragon), oraz adres do zwrotu.
- Po otrzymaniu produktu przez serwisu poinformujemy Cię w osobnej wiadomości
- Gdy serwis określi usterkę i wskaże sposób naprawy (darmowa – gwarancyjna, płatna – poza gwarancją) lub termin wymiany urządzenia na nowy, klient zostanie poinformowany o tym drogą mailową lub telefoniczną.
- Po otrzymaniu kosztów związanych z naprawą pogwarancyjną klient może zdecydować się na płatną naprawę lub zwrot nienaprawionego urządzenia.