Serwis – procedura serwisowa solectric

Poniżej znajduje się procedura gwarancyjna Solectric.pl.

Jeśli Twój produkt zakupiony w naszej firmie został uszkodzony i nie minęły 2 lata od jego zakupu możesz skorzystać z gwarancji.

Aby zgłosić produkt na gwarancję należy:

  1. Skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i opisać problem z urządzeniem:
    Mail: info@solectric.pl / Tel: +48 722 797 90 ( PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK, 09:00 – 17:00)
  2. Po odpowiedzi na zgłoszenie, zostanie nadany numer naprawy (RMA) oraz przesłany zostanie adres serwisu, na jaki należy odesłać urządzenie.
  3. Do środka przesyłki z urządzeniem należy dołączyć nadany numer RMA, dowód zakupu (faktura/paragon), oraz adres do zwrotu.
  4. Po otrzymaniu produktu przez serwisu poinformujemy Cię w osobnej wiadomości
  5. Gdy serwis określi usterkę i wskaże sposób naprawy (darmowa – gwarancyjna, płatna – poza gwarancją) lub termin wymiany urządzenia na nowy, klient zostanie poinformowany o tym drogą mailową lub telefoniczną.
  6. Po otrzymaniu kosztów związanych z naprawą pogwarancyjną klient może zdecydować się na płatną naprawę lub zwrot nienaprawionego urządzenia.
Menu