Kamera filmowa Z-CAM E2

JUŻ DOSTĘPNA!

Kamera filmowa Z-CAM

Rewolucyjna, kompaktowa kamera filmowa Z-CAM 4k, 120fps, 10bit Color już dostępna w Solectric
Kamerę zaprezentowaliśmy ją na ostatnich targach Foto Video w Łodzi i cieszyła się ona dużym zainteresowaniem odwiedzających, którzy licznie odwiedzali stanowisko.




Kamera Z-CAM E2 jest to profesjonalna kamera filmowa 4K z mocowaniem MTF. Zapis obrazu w tej kamerze możliwa jest w rozdzielczości DCI i UHD 4K z prędkością do 120 klatek na sekundę, oraz w HD do 240 klatek na sekundę.

Kamera Z-CAM E2
Z CAM E2

Urządzenie jest wyposażone w matrycę CMOS 4/3 od Sony i oferuje mocowanie obiektywów Micro 4/3. Oprócz tego, kamera wyposażona jest w port gigabitowy (czyli kamera posiada funkcję streamingu na żywo do internetu), a także złącze USB typu C 3.0 i HDMI 2.0.
 

Najważniejsze cechy kamery

  • Nagrywanie w 4K @160fps* kolor 10-bit ( *4K 2.4:1 (3840×1620)
  • Matryca 4/3″ WDR CMOS
  • 13~15 stopni zakresu dynamiki (16 stopni z włączoną funkcją WDR)
  • Certyfikat Apple ProRes
  • Złącze gigabit Ethernet do przesyłania danych, sterowania i transmisji streamingowej na żywo (Wymaga oprogramowania Z CAM działającego na komputerze PC.)
  • Synchronizacja za pomocą wielu kamer (Wymaga kabla synchronizacyjnego Z CAM E2 (nie jest dołączony)

Specyfikacja techniczna:

Funkcje aparatu

  • Typ matrycy – 4/3″ WDR CMOS
  • Rozmiar matrycy – 19,0 x 13,0 mm
  • Efektywne Piksele – 10.28M
  • Zakres dynamiczny – 13~15 stopni (Z-Log2) / 16 stopni (z aktywnym WDR)
  • Mocowanie obiektywu – Micro Four Thirds
  • Mikrofon – Wbudowany mikrofon stereofoniczny

Funkcje zapisu:

  • Rozdzielczość
        4096 x 2160 (C4K) / 3840 x 2160 (4K)
        4096 x 1728 (C4K 2.4:1) / 3840 x 1620 (4K 2.4:1)
        3696 x 2772 / 3312 x 2760
        2704 x 1600 / 1920 x 1080
  • Frame Rate
        59.94 / 50 / 29.97 / 25 / 24 / 23.98 fps
  • Maksymalna zmienna Frame Rate
        120 fps dla 4096 x 2160 (tylko H.265)
        120 fps dla 3840 x 2160 (tylko H.265)
        150 fps dla 4096 x 1728 (tylko H.265)
        160 fps dla 3840 x 1620 (tylko H.265)
        160 fps dla 2704 x 1600 (tylko H.265)
        59,94 kl./s dla 3696 x 2772 (Apple ProRes & H.265)
        59,94 kl./s dla 3312 x 2760 (Apple ProRes & H.265)
        240 fps dla 1920 x 1080 (tylko H.265)
  • Max Bit Rate
        H.265 / H.264
        300 Mbps for 4096 x 2160 / 3840 x 2160 / 4096 x 1728 / 3840 x 1620 / 3696 x 2772 / 3312 x 2760 / 2704 x 1600
        200 Mbps for 1920 x 1080
        ProRes
        Please check “Apple ProRes White Paper” for the bit rate of ProRes encoding.
  • Color Bit Depth – 10-bit (H.265 & ProRes) & 8-bit (H.264)
  • Video Encoder
        ProRes 422 HQ / ProRes 422 / ProRes 422 LT / ProRes 422
        Proxy / H.265 main 10 profile / H.264 high profile
  • Format Audio – 24-bit 48 kHz
  • Audio Encoder – AAC / PCM (for MOV only)
  • Format pliku – MOV / MP4
  • Tryb nagrywania – Video / Time Lapse Video
  • ISO – Automatycznie, ręcznie (500 ~ 102400 / 250 ~ 51200 z aktywnym WDR), Natywne ISO: 250 / 2500 (250 / 1250 z aktywnym WDR)
  • Migawka –
    Shutter Speed: Automatyczne, ręczne (do 1/8000″) lub
    Shutter Angle: Automatycznie, ręcznie (1° ~ 360°)
  • Bilans bieli – Automatycznie, wstępnie ustawione, ręcznie (2300K ~ 7500K)
  • Tryb ostrości – MF / AF / CAF
  • Obraz – Jasność / Kontrast / Nasycenie / Ostrość
  • Profil obrazu – Rec.709 / Z-Log2 / FLAT / HLG
  • Audio – Poziom wejścia/wyjścia audio
  • Time Code – Current Time / Manual Input / External Input

Pamięć

  • Nośniki – CFAST 2,0
  • System plików – exFAT

Złącza

  • HDMI – HDMI 2.0 Typ A (wyjście wideo do C4K @60fps)
  • USB – USB 3.0 typ C tylko do sterowania kamerą i przesyłania danych
  • I/O – 10-pinowy port LEMO do synchronizacji (wymaga dodatkowego kabla Sync Cable, nie jest dołączony)
  • COM – złącze DB-9, obsługa RS-232
  • Zdalne sterowanie – gniazdo jack 2,5 mm (kompatybilne z Sony LANC)
  • Audio-in – 3,5 mm gniazdo stereo jack dla aktywnego mikrofonu lub 5-pinowe gniazdo LEMO dla dwukanałowego mikrofonu XLR (wymaga dodatkowego złącza audio XLR).
  • Wyjście audio – gniazdo jack stereo 3,5 mm
  • Wi-Fi – 802.11n, 2.4G z portem anteny zewnętrznej
  • Ethernet – port Gigabit Ethernet do sterowania, ustawiania i streamowania. 

Zasilanie

  • Bateria – Zgodność z Sony NP-F (bez baterii)
  • Zewnętrzne źródło zasilania – DC 12V 5A (4-pinowe gniazdo LEMO), z wtyczką LEMO i zasilaczem AC/DC

Parametry Fizyczne

  • Materiał – Aluminium Aluminium Stop
  • Waga – 757 g (bez obiektywu)
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.) – 91,2 mm x 99,2 mm x 89,1 mm (bez soczewki)

Możliwe środowisko pracy

  • Temperatura przechowywania – -20 °C ~ 60 °C
  • Temperatura pracy – 0 °C ~ 40 °C

Kompatybilne obiektywy

  • Panasonic Lumix 14mm f/2.5 G
    Panasonic Leica DG Summilux 15mm f/1.7 ASPH
    Panasonic Lumix G Vario 7-14mm f/4 ASPH
    Panasonic Lumix G Vario 14-140mm f/3.5-5.6 ASPH. POWER O.I.S.
    Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH.
    Panasonic Lumix G 42.5mm f/1.7 ASPH. POWER O.I.S. Lens
    Panasonic Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 II ASPH. POWER O.I.S.
    Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 8-18mm f/2.8-4 ASPH.
    Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f/2.8 ASPH. MEGA O.I.S
    Lumix G X Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Power O.I.S.
  • Sigma 19mm F2.8 DN Art
  • Olympus M.Zuiko Digital ED 8mm f/1.8 Fisheye PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm f/2
    Olympus M.Zuiko Digital ED 17mm f/1.2 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm f/2.8 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 45mm f/1.2 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 75mm f/1.8 Lens
    Olympus M.Zuiko Digital ED 14-42mm f/3.5-5.6 EZ
    Olympus M.Zuiko Digital ED 25mm f/1.2 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
    Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
    Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm f/2.8 Macro
    Olympus M.Zuiko Digital ED 30mm f/3.5 Macro
    Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/2.8 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 7-14mm f/2.8 PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 12-100mm f/4 IS PRO
    Olympus M.Zuiko Digital ED 300mm f/4 IS PRO
Menu